FőoldalHírek Versmondó borcímkék
rotator_01 rotator_02

Hírek

2018.08.01.

Versmondó borcímkék

Pincészetünk június 7-én, egy különleges borvacsorán indította útjára kampányának egyik legizgalmasabb elemét. A Versmondó Címkék projekt egy kiterjesztett valóság technológiára épülő aktivitás. Ha a borfogyasztók az okostelefonjuk kameráján keresztül nézik a 10-féle egyedi Teleki nyaktok valamelyikén Csuja Imre képét, a művész szó szerint életre kel a címkén, és elkezdi szavalni az adott bor versét. A tételekhez a verseket Kiss Judit Ágnes költőnő írta.

A vacsorát egyébként egy 3 hétig tartó titkos akció előzte meg. A résztvevők több szerkesztőség munkatársai voltak, akik első körben egy pendrive-ot kaptak, melyen Csuja Imre instrukciói voltak a közös játékot illetően. Ezt követően még két alkalommal küldtünk ki márkázatlan palackban bort, melyeket előre megadott szempontok alapján kellett értékelniük. A vacsora egyben a nagy leleplezés pillanata is volt, hiszen a szerkesztőségi játékban résztvevők itt tudták meg, hogy ki is rejtőzik a borok mögött.

 

„Egy friss kutatásunk szerint a Teleki borokat megbízhatónak, egyenletesen jó minőségűnek tartják. A fogyasztók jelentős többségét azonban az motiválja a választásban, hogy szeretne biztosra menni. Mi azt szeretnénk elérni, hogy a jövőben is azért válasszák a Telekit, mert a Teleki név egyet jelent számukra a megbízhatósággal és hosszú távon a márkához kötődő biztos minőséggel” – mondta el Romsics László, a Csányi Pincészet Zrt. vezérigazgatója. Hozzátette: „Nem elég, ha csak jó a borunk, az embereknek így is kell gondolniuk rá. Ezért egy közvetlen, megbízható, izgalmas beszélgetéseket folytató márkát szeretnénk építeni, amikor nem csak márkát, hanem fogyasztói bizalmat is építünk. Ezért is indítottuk el az élményalapú edukációs kampányunkat.”

 

 

A versmondó nyakcímkékkel ellátott borok – melyek egyben a Teleki új nyereményjátékát is népszerűsítik – június második hetétől kaphatók a kiskereskedelemben.

Töltse le a LARA alkalmazást, és élvezze Csuja Imre és a Teleki borok lenyűgöző párosát!

További híreink

2018.07.18.

Csomagolásdesign: díjnyertes a Mizo és a Herz!

Büszkék vagyunk rá, hogy a Kreatív által idén tizedik alkalommal megrendezett [...] Tovább

2018.07.05.

Terményfelvásárlási árak

Kattintson ide aktuális terményfelvásárlási áraink megismeréséhez.

2018.06.15.

Bemutatkoznak az új HERZ Vital szalámik és a GMO-mentes Gá

A vásárlók számára egyre fontosabbá válik az egészségtudatos táplálkozás, számunkra pedig [...] Tovább

2018.06.12.

Pickolino – új PICK virsli

A PICK márka legújabb innovációjának, a PICKOLINO virslinek a gyártása és [...] Tovább

2018.05.02.

Termékdíjasok a Bonafarm Mezőgazdaság ágazatai

A Bonafarm Mezőgazdaság két első, és egy második helyezéssel gazdagodott a [...] Tovább

2018.04.11.

Megalakult a Dr. Huszka Tibor Élelmiszeripari Szakmai Klub

Megalapítottuk az első szegedi szakmai klubot a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karával [...] Tovább