FőoldalHírek A Bonafarm.hu az Év Honlapja
rotator_01 rotator_02

Hírek

2013.12.06.

A Bonafarm.hu az Év Honlapja

Szakmai zsűri döntése alapján cégcsoportunk weboldala elnyerte az Év Honlapja 2013 Díjat márkasite kategóriában. A pályázatra 333 nevezés érkezett.

A Magyar Marketing Szövetség és az Internet Marketing tagozat által kiírt Év Honlapja pályázaton 25 kategóriában összesen 333 pályázat versengett. A Bonafarm Csoport fogyasztói weboldala márkaoldal kategóriában 22 nevezés közül bizonyult a legjobbnak a szakmai zsűri döntése alapján.

„Az idei évben léptünk ki hangsúlyosabban a fogyasztók felé, mint Bonafarm Csoport. Nincs könnyű dolgunk, hiszen nem egy klasszikus márkát kell megismertetnünk, hanem egy már ismert márkákkal működő cégcsoportot, s elmagyarázni a közöttük fennálló kapcsolatot, valamint azt, hogy a Csoport által biztosított háttér mit tud hozzátenni ezekhez a márkákhoz. A feladatunk az volt, hogy mindezt lefordítsuk fogyasztói nyelvre és a webes eszközökkel minél érthetőbben és szórakoztatóan el is tudjuk magyarázni. Az elnyert cím, melyre nagyon büszkék vagyunk, azt jelzi számunkra, hogy jó úton járunk!” – mondta el Schenk Andrea, a Bonafarm Zrt. kommunikációs csoportvezetője.

„A weboldal kialakítása során kihívást jelentett, hogy egy komplex cégcsoportot kell bemutatnunk, melynek vállalatai szerteágazó tevékenységeikkel, egymásra építve, szorosan együttműködve dolgoznak. Az oldal struktúráját, technológiáját, design-ját is ennek alárendelve alakítottuk, melyhez nagy segítséget nyújtott a kivitelezéshez használt speciális parallax scrolling (kattintás nélkül, görgetéssel megtekinthető) technika, megkönnyítve ennek az integrált működésnek a látványos szemléltetését”– tette hozzá Szabó Szilvia, a Bonafarm Zrt. marketing koordinátora.

www.bonafarm.hu

Az Év Honlapja Díjról
Minden évben kategóriánként egyetlen honlap nyerheti el Az Év Honlapja Díjat. Ezt a címet a szakmai zsűri azon honlapoknak ítéli oda, amelyeket az adott kategóriában a legjobbnak tartott. Az elbírálási szempontok között szerepel az összbenyomás mellett a dizájn, a navigáció, az innovativitás, és a kategóriának megfelelő tartalom is. A zsűri fenntartja a jogot, hogy egyes kategóriákban ne osszon első díjat, ha a honlapok minősége nem éri el a megfelelő színvonalat.

További híreink

2018.05.02.

Termékdíjasok a Bonafarm Mezőgazdaság ágazatai

A Bonafarm Mezőgazdaság két első, és egy második helyezéssel gazdagodott a [...] Tovább

2018.04.11.

Megalakult a Dr. Huszka Tibor Élelmiszeripari Szakmai Klub

Megalapítottuk az első szegedi szakmai klubot a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karával [...] Tovább

2018.03.21.

Az év terméke a Mizo Coffee Selection

A teljesen a fogyasztók szavazatain alapuló 2018-as Év Terméke Díj győztese [...] Tovább

2018.02.26.

FAMI-QS tanúsítványt szerzett a Bonafarm Bábolna Takarmány Kft.

A szigorú minőségi előírásoknak való megfelelés a gyártási folyamat minden egyes [...] Tovább

2018.01.12.

Ismét MagyarBrands díjas a Bábolna Takarmány

A Kiváló Üzleti Márkák kategóriájában a Bábolna Takarmány immár második alkalommal [...] Tovább

2017.08.17.

Global G.A.P. tanúsítvány a Bábolna Takarmánynak

A Global G.A.P., azaz a ”Helyes Mezőgazdasági Gyakorlat”-nak megfelelő termelést igazoló [...] Tovább