Misszió

1869 óta nap mint nap arra törekszünk, hogy szakértelmünk és elkötelezettségünk által, a hagyományok tiszteletben tartásával megőrizzük márkáink nemzeti értékét hazánkban és külföldön egyaránt.

folyamatos fejlődés jegyében célunk, hogy a fogyasztói igényeket maximálisan kielégítő, világszerte ismert és elismert márkatermékeink a  jövőben is a minőség és megbízhatóság garanciái legyenek.

Tapasztalatunk és szaktudásunk, megbecsült és elkötelezett munkavállalóink, valamint a korszerű, környezetbarát technológia biztosítja, hogy a Pick Szeged Zrt. továbbra is megőrízze piacvezető pozícióját, elnyerve ezáltal tulajdonosa és partnerei, valamint felelősségteljes piaci magatartásával a társadalom elismerését.

Hírek

2018.07.18.

Csomagolásdesign: díjnyertes a Mizo és a Herz!

Büszkék vagyunk rá, hogy a Kreatív által idén tizedik alkalommal megrendezett [...] Tovább

2018.06.15.

Bemutatkoznak az új HERZ Vital szalámik és a GMO-mentes G

A vásárlók számára egyre fontosabbá válik az egészségtudatos táplálkozás, számunkra pedig [...] Tovább

2018.06.12.

Pickolino – új PICK virsli

A PICK márka legújabb innovációjának, a PICKOLINO virslinek a gyártása és [...] Tovább

2018.04.11.

Megalakult a Dr. Huszka Tibor Élelmiszeripari Szakmai Klub

Megalapítottuk az első szegedi szakmai klubot a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karával [...] Tovább

2015.04.17.

Jelentkezés a Pick óvodába és bölcsődébe

A Pick Alapítványi Óvoda és Bölcsőde berkein belül is eljött a [...] Tovább

2014.09.09.

Stratégiai együttműködési megállapodás a kormánnyal

Szijjártó Péter miniszter helyettes és Csányi Attila a Bonafarm Zrt. vezérigazgatója [...] Tovább