Vevő és fogyasztói elégedettség politika

Társaságunk a vevő-centrikus szemléletmód mellett kötelezte el magát: fő célunk a folyamatosan változó vevői igények minél magasabb szintű kielégítése és ezen keresztül cégünk piaci sikerének további építése. Kiemelt figyelmet fordítunk jelenlegi termékeink folyamatos fejlesztésére illetve új termékek bevezetésére, korszerűsítjük gépparkunkat, gyártási eljárásainkat, termékeink minőségi, élelmiszer biztonsági paramétereit, azok nyomon követhetőségét.

Mindemellett létünk alapja, hogy vevőink számára hosszútávon kiváló minőségű tejtermékeket kínáljunk a hazai, EU jogszabályi és élelmiszerbiztonsági követelmények szigorú figyelembevételével.

Minden meglévő és potenciális üzleti partnerünkkel személyes és folyamatos kapcsolatot tartunk fenn, amely során kölcsönös elégedettségen nyugvó, hosszú távú, korrekt üzleti és szakmai együttműködés kialakítására és fenntartására törekszünk.

Nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy munkatársaink rendszeres továbbképzésével a minőségközpontú gondolkodást a vállalati élet szerves részévé tegyük. Dolgozóinktól elvárjuk, hogy napi szinten ennek szellemében járuljanak hozzá cégünk eredményeihez. Mindezen törekvéseink során szem előtt tartjuk a környezet és az alkalmaztatási feltételek iránti felelősségünket.

E célok megvalósítása érdekében alkalmazzuk és folyamatosan fejlesztjük az ISO szabványnak megfelelő minőségirányítási és a Magyar Élelmiszerkönyv előírásainak, valamint az IFS szabvány követelményeinek megfelelő élelmiszer biztonsági rendszereinket.

Jelmondatunk:

“A minőség létünk alapja.”

Hírek

2018.09.27.

Érték és Minőség Nagydíj a Mizo Coffee Selection termékcs

Első alkalommal adták át a gazdasági élet kiválóságainak az Érték és [...] Tovább

2018.07.18.

Csomagolásdesign: díjnyertes a Mizo és a Herz!

Büszkék vagyunk rá, hogy a Kreatív által idén tizedik alkalommal megrendezett [...] Tovább

2018.04.11.

Megalakult a Dr. Huszka Tibor Élelmiszeripari Szakmai Klub

Megalapítottuk az első szegedi szakmai klubot a Szegedi Tudományegyetem Mérnöki Karával [...] Tovább

2018.03.21.

Az év terméke a Mizo Coffee Selection

A teljesen a fogyasztók szavazatain alapuló 2018-as Év Terméke Díj győztese [...] Tovább

2015.07.10.

Sajtóközlemény

Lezárult a „Komplex technológiai fejlesztés a Sole-Mizo Zrt. szegedi telephelyén” A [...] Tovább

2015.01.30.

Sikeres képzések a Sole-Mizo Zrt.-nél

A Sole-Mizo Zrt., a Bonafarm Csoport tagvállalata, 2014 második felében számos, [...] Tovább