FőoldalSajtóközlemények Egyesült erővel száguld a Forma1-ben is a közös sikerek felé a Pick és a Vodafone
rotator_01 rotator_02

Sajtóközlemények

2010.06.28.

Egyesült erővel száguld a Forma1-ben is a közös sikerek felé a Pick és a Vodafone

Innovatív együttműködés a Pick és a Vodafone között a Forma-1 világában.

A Vodafone egy új típusú együttműködés keretében lehetővé teszi, hogy a Bonafarm Csoport legismertebb márkája a Pick megjelenhessen a Vodafone McLaren Mercedes mindkét autóján a teljes Magyar Nagydíj alatt.

A Vodafone egy új típusú együttműködési formát kínál a Picknek, amelynek keretében a Bonafarm Csoport legismertebb márkájának, a Picknek a logója felkerül mindkét Vodafone McLaren Mercedes versenyautóra a magyar hétvége idejére. Ez a megállapodás a szponzoráció egy teljesen új, 21. századi formáját jelenti, ami lehetővé teszi, hogy egy igazi, minden ízében magyar márka egyedülálló módon mutatkozhasson be a Magyar Nagydíjon az egész világ számára.

A Vodafone, a McLaren Mercedes csapat elkötelezett támogatójaként 2007 óta azon dolgozik, hogy a vállalat kapcsolata a Forma-1-gyel a lehető legmagasabb szinten teljesedjen ki. A Forma-1-es versenysorozat rendkívüli népszerűségén keresztül több százmillió nézőhöz jut majd el a Pick logója és üzenete. A 2009-es Forma-1-es évad világszinten 520 millió nézőt tudhatott magáénak.

A Vodafone egy 2009-ben közzétett kutatás szerint 23,79 milliárd eurónak megfelelő márkaértékkel rendelkezik, Európa első, a világ 7. legértékesebb márkája. A vállalat – szponzorációs tevékenysége túlmutat azon, hogy csupán nevét adja egy tevékenységhez. Az együttműködést minden egyes szinten úgy igyekszik megvalósítani, hogy az egyedi vállalati értékeket vegyítse a közös célokkal, ahogyan az a Pick esetében is történik. A Vodafone és a Pick kapcsolata a legjobb példa a dinamikus multinacionális vállalat és a tradicionális hazai márka sikeres együttműködésére.

A 2009-es világbajnok Jenson Button, valamint a 2008-as világbajnok Lewis Hamilton autóján megjelenő Pick logó rendkívüli nyilvánosságot jelent az egyik leghíresebb magyar márkának. A fogyasztói igényeket maximálisan szem előtt tartó, minőségi termékeiről ismert márkát innovációval és nemzetközi viszonylatban is komoly megjelenési felülettel egészíti ki a Vodafone.

“A Vodafone a Vodafone McLaren Mercedes csapat névszponzora és ‘hivatalos mobilkommunikációs partnere’. Ez a partneri viszony a Vodafone legfőbb globális szponzorációs szerepvállalása, amibe a Magyar Nagydíj idejére szeretnénk bevonni a Picket, ezzel is erősítve a hazai márkák értékét. Hiszünk abban, hogy a multinacionális nagyvállalatok és a hazai márkák közös erővel olyan sikereket képesek elérni, amelyek az ország hírnevét a minőséggel és az innovációval kötik össze, és amelynek remek iskolapéldája a Vodafone által kezdeményezett együttműködés.” – mondta dr. Beck György, a Vodafone Magyarország elnök-vezérigazgatója.

“A Bonafarm Csoport és a Vodafone között most kialakuló partneri kapcsolat egyik látványos és a Pick. számára érdekes és értékes lehetőséget teremtő epizódja az, hogy egy nagy hagyományokkal rendelkező magyar márka egy modern sportág adta reklámlehetőséggel élhet és így a Pick a Forma 1-en keresztül juthat el sok millió hazai és külföldi tévénézőhöz. A Bonafarm Csoportnak, mint a legnagyobb magyar vertikálisan integrált élelmiszergazdasági vállalatcsoportnak a célja az, hogy regionálisan is meghatározó gazdasági szereplővé váljon és ennek keretei között az általa előállított ízletes és egészséges élelmiszerek mind több külföldi fogyasztó asztalára eljussanak. Ennek a célnak az eléréséhez szükségesek az ehhez hasonló marketinglépések így örömmel éltünk a Vodafone által felkínált lehetőséggel. A Bonafam Cégcsoport márkái közül a Pick lett kiválasztva, mert a Pick termékek a nemzetközileg is legismertebb magyar élelmiszeripari márkatermékeknek számítanak.” – mondta Csányi Sándor, a Bonafarm csoport alapítója.

IDE LINK KELL!Kattintson ide a rendezvényről készült fotók megtekintéséhez.

További információ:
Fülöp Szilvia
Vodafone Magyarország
+36 70 333 2555
sajto@vodafone.hu
Jaczkó Viktória
Eurolex Consulting
+36 70 427 9947
viktoria.jaczko@eurolex.hu
Éder Tamás
Bonafarm Zrt.
+ 36 30 999 8806
tamas.eder@bonafarm.hu

További sajtóközlemények

2016.08.02.

A Pick Szeged Zrt. közleménye a lezárult GVH vizsgálatról

A Pick Szeged Zrt. a vizsgálat folyamán végig együttműködött a GVH-val [...] Tovább

2015.07.10.

Sajtóközlemény

Lezárult a „Komplex technológiai fejlesztés a Sole-Mizo Zrt. szegedi telephelyén” A [...] Tovább

2015.01.30.

Sikeres képzések a Sole-Mizo Zrt.-nél

A Sole-Mizo Zrt., a Bonafarm Csoport tagvállalata, 2014 második felében számos, [...] Tovább

2015.01.28.

Sikeres munkahelyi fejlesztési programok a Bonafarm Zrt.-nél

A Bonafarm Zrt. az elmúlt néhány hónapban számos, a munkavállalók igényein [...] Tovább

2011.10.13.

A Dalmand Zrt. közel 600 hektárral növelte az öntözhető sz

A mind szélsőségesebbé váló időjárási változások, azon belül is különösen a [...] Tovább

2010.12.14.

Pick: Minőségi küldetés

Nehéz év volt 2010 a hazai húsipar számára, csökkent az országban [...] Tovább