FőoldalHírek Ismét a TV-ben a Mizo Persely
rotator_01 rotator_02

Hírek

2014.11.17.

Ismét a TV-ben a Mizo Persely

A Mizo idén májusban indított hűségprogramja, a Mizo Persely, újra látható egész novemberben a tv-képernyőkön. A reklámfilmben a hónapban aktuális heti nyeremények (LED TV és notebook) szerepelnek. Emellett a nézők megismerhetik a promócióba újonnan belépő Mizo finomságokat (pl.: pudingokat, joghurtokat, vajkrémeket), melyekkel együtt a Persely programban résztvevő termékek száma 65-re bővült. A bővülésnek köszönhetően mára már a Sole-Mizo Zrt. mind a négy üzemében készítenek kollégáink promóciós termékeket, melyek száma az év végére várhatóan 80 db-ra emelkedik, az eddigi sikereknek köszönhetően.


A Mizo Persely indulása óta a nyereményjáték számára létrehozott weboldalon több mint 72 ezren regisztráltak. A honlapot hetente átlagosan 32 ezer fő látogatja, s nagyon magas köztük a visszatérő felhasználók aránya (78%), ami szintén a hűségprogram népszerűségét bizonyítja. Az aktív játékosok  81%-a a 18-44 éves korcsoportból kerül ki, legnagyobb arányban (34%) pedig a 25 és 34 éves korúak képviseltetik magukat a kódokat feltöltők között. Az is kiderül a játékosok adataiból, hogy nagyobb százalékban a hölgyek (64%) vesznek inkább részt a nyereményjátékban.

A szerencsés nyertesek között eddig 180 db-nál is több napi, és több mint 25 db heti nyereményt sorsoltak ki. A hűségprogram szervezői decemberre újabb meglepetésekkel készülnek: nem csak a részt vevő termékpaletta fog bővülni, de az ünnepi időszak közeledtével az ajándékok is igazán különlegesek lesznek.
A nyereményjátékon a Bonafarm Csoport dolgozói is részt vehetnek, kivéve a Sole-Mizo Zrt. alkalmazottait és közeli hozzátartozóikat, valamint a Mom Park-ban található iroda dolgozóit.

További híreink

2018.09.27.

Érték és Minőség Nagydíj a Mizo Coffee Selection termékcsaládnak

Első alkalommal adták át a gazdasági élet kiválóságainak az Érték és [...] Tovább

2018.08.01.

Versmondó borcímkék

Pincészetünk június 7-én, egy különleges borvacsorán indította útjára kampányának egyik legizgalmasabb [...] Tovább

2018.07.18.

Csomagolásdesign: díjnyertes a Mizo és a Herz!

Büszkék vagyunk rá, hogy a Kreatív által idén tizedik alkalommal megrendezett [...] Tovább

2018.07.05.

Terményfelvásárlási árak

Kattintson ide aktuális terményfelvásárlási áraink megismeréséhez.

2018.06.15.

Bemutatkoznak az új HERZ Vital szalámik és a GMO-mentes Gá

A vásárlók számára egyre fontosabbá válik az egészségtudatos táplálkozás, számunkra pedig [...] Tovább

2018.06.12.

Pickolino – új PICK virsli

A PICK márka legújabb innovációjának, a PICKOLINO virslinek a gyártása és [...] Tovább