FőoldalSajtóközlemények Meghatározó régiós szerepre tör a Bonafarm Csoport
rotator_01 rotator_02

Sajtóközlemények

2010.02.16.

Meghatározó régiós szerepre tör a Bonafarm Csoport

Hivatalosan is bemutatkozott a dr. Csányi Sándor élelmiszergazdasági érdekeltségeiből álló Bonafarm cégcsoport az idei Foodapesten. A Magyarországon piacvezető csoport stratégiáját ismertetve Csányi Attila, a Bonafarm Zrt. vezérigazgatója kiemelte: a csoport középtávú célja, hogy régiós szinten is meghatározó piaci szereplővé váljon. A sikert a vezető szerint a mezőgazdasági-élelmiszeripari integráció, a tapasztalt szakemberek, az ellenőrzött, minőségi élelmiszerek és az erős márkák biztosítják.

Az idei Foodapesten bemutatkozó Bonafarm csoport zászlóshajói a meghatározó hazai és nemzetközi márkákkal rendelkező, feldolgozóként a tej- és húságazatban piacvezető Sole-Mizo Zrt. és Pick Szeged Zrt. Tagjai továbbá a borászattal foglalkozó Csányi Pincészet Zrt., valamint a növénytermesztési és állattenyésztési tevékenységet végző vállalatok: a Bólyi Mezőgazdasági Termelő és Kereskedelmi Zrt., a Dalmandi Mezőgazdasági Zrt., a Fiorács Kft. és a Tendre Kft. A csoporthoz tartozik még a Bonafarm Zrt., a csoport szintű stratégia kialakításáért, a szinergiák kihasználásáért és a közös feladatok elvégzéséért felelős menedzsment cég.

A Bonafarm Zrt. vezérigazgatója Csányi Attila szerint a világ és ezen belül a régió élelmiszerigénye a jövőben növekszik, és ezekre a piaci igényekre az ellenőrzött minőséget optimalizált költségekkel előállítani képes, vertikálisan integrált vállalatok tudnak legjobban reagálni. A Bonafarm csoport vállalatai közös stratégia mentén valósították meg az ehhez szükséges vertikális integrációt.
Ezzel a vetőmagtermesztéstől kezdődően, a takarmánygyártáson és az állattenyésztésen át egészen a feldolgozásig követhetővé és ellenőrizhetővé vált az élelmiszer előállításának útja. Ez lehetőséget teremtett a mennyiségek és minőségek összehangolására, ami piaci részesedés növekedést és minőségjavulást eredményezett. Csányi Attila szerint ennek a folyamatnak egyértelműen a fogyasztók a legnagyobb nyertesei. Ezeket a sikereket igazolja, hogy a csoport több mint 40 országba exportálja termékeit.

A vállalatcsoport tagjai önállóak, de azokat a funkciókat, amelyekben érdemes összehangoltan gondolkozni és a tudást egy helyen kiépíteni (pl. humán erőforrások, beszerzés, marketing, logisztika, IT) a költséghatékonyság érdekében a Bonafarm Zrt. egységesen menedzseli. A vállalatcsoportban több mint ötezer ember dolgozik, akiknek a tudásán a csoport teljesítménye alapul, és akik számára a növekvő eredményesség stabilabb, biztonságosabb és kiszámíthatóbb környezetet teremt.

A stratégiai prioritások között számos, az integrációt elősegítő változtatás, valamint régiós akvizíció, technológiai és öntözésfejlesztés, állattenyésztési területen genetika fejlesztés szerepel. A csoportban végrehajtott, eddig több milliárd forintos nagyságrendű fejlesztések másik célja, hogy a vállalatok által kezelt márkák az USA, Oroszország és a távol-keleti országok piacain is elfogadottá, keresetté váljanak. A Bonafarm csoporthoz olyan, itthon már sikeres márkák tartoznak, mint a Pick, a Délhús, a Ringa, a Sole, a Mizo és a Teleki borcsalád.
További információ:
Éder Tamás
Bonafarm Zrt., szóvivő
Telefonszám:             +36/1-225-2579
E-mail cím: tamas.eder@bonafarm.hu
Nagy Tamás
Café PR, vezető tanácsadó
Telefonszám: +36/             1-880-3086
E-mail cím: nagy.tamas@cafepr.hu

További sajtóközlemények

2016.08.02.

A Pick Szeged Zrt. közleménye a lezárult GVH vizsgálatról

A Pick Szeged Zrt. a vizsgálat folyamán végig együttműködött a GVH-val [...] Tovább

2015.07.10.

Sajtóközlemény

Lezárult a „Komplex technológiai fejlesztés a Sole-Mizo Zrt. szegedi telephelyén” A [...] Tovább

2015.01.30.

Sikeres képzések a Sole-Mizo Zrt.-nél

A Sole-Mizo Zrt., a Bonafarm Csoport tagvállalata, 2014 második felében számos, [...] Tovább

2015.01.28.

Sikeres munkahelyi fejlesztési programok a Bonafarm Zrt.-nél

A Bonafarm Zrt. az elmúlt néhány hónapban számos, a munkavállalók igényein [...] Tovább

2011.10.13.

A Dalmand Zrt. közel 600 hektárral növelte az öntözhető sz

A mind szélsőségesebbé váló időjárási változások, azon belül is különösen a [...] Tovább

2010.12.14.

Pick: Minőségi küldetés

Nehéz év volt 2010 a hazai húsipar számára, csökkent az országban [...] Tovább