FőoldalHírek Minden eddigi rekordot megdöntött a PICK promóció
rotator_01 rotator_02

Hírek

2014.06.18.

Minden eddigi rekordot megdöntött a PICK promóció

Még soha egyetlen külföldi vagy hazai termék sem ért el akkora sikert a budapesti repülőtéren, mint idén májusban a PICK Téliszalámi. A Pick Szeged Zrt., a Heinemann Duty Free és a Budapest Airport közös akciója során az utazók nemcsak termékkóstolón vehettek részt, hanem egy ajándék exkluzív díszdobozos PICK Téliszalámit is hazavihettek a repülőtéri üzletben történő vásárlásukat követően.

A hivatalosan is hungarikumként nyilvántartott PICK Téliszalámi termék-promóció minden eddigi eladási rekordot megdöntött és hatalmas sikert aratott az utazóközönség körében. A budapesti repülőtér történetében még soha, egyetlen termék promóciójával sem sikerült a havi eladásokat a 200.000 eurós álomhatár fölé emelni. A statisztikai mutatók alapján így a téliszalámi maga mögé utasította a nemzetközileg is jól ismert skót whiskyket és a márkás női kozmetikumokat is.

A sikerhez természetesen számos összetevőre volt szükség, hiszen a Budapest Airport, a Heinemann Duty Free és a Pick Szeged Zrt. összehangolt akcióját hosszú hónapok gondos előkészületi munkája előzte meg. Az kiemelkedő eredmények pedig azt igazolják, hogy mind a tervezés, mind a megvalósítás területén rendkívül magas színvonalú munka folyt, mindhárom fél részéről.

A visszajelzések alapján az utazók, várakozók nagyon szívesen fogadták a SkyCourt közepén felállított kóstoltató és információs standot, ahol nem csak a termékek kiváló íze, hanem a nemzeti színbe öltözött hostessek is megragadták a hazánkba látogatók figyelmét.

A májusi Pick promócióval kapcsolatban Nagy Endre a Pick Szeged Zrt. vezérigazgatója nyilatkozott.
„Nagyon fontosnak tartjuk a PICK termékek jelenlétét a Heinemann üzletekben. Cégünk mindig nyitott a Budapest Airport és a Heinemann Duty Free kreatív ötleteire, amelyek a tervezéstől a megvalósításig a legmagasabb színvonalat képviselik. A promóció alatt termékeink kimagasló megjelenítést kaptak a repülőtér kommunikációs felületein és az üzletek polcain, ez azután kiemelkedő értékesítési számokat is eredményezett. A várakozáson felüli sikert hozó májusi promóció is igazolta, hogy a PICK és a HERZ Téliszalámi méltán lett hivatalosan is Hungarikum, hiszen a világ minden tájára elviszik Magyarország jó hírét.”

További híreink

2018.12.06.

Elnyertük az Év Beszerzési Csapata díjat 2018-ban

A Bonafarm Csoport beszerzési szervezete nyerte el a Magyar Logisztikai, Beszerzési [...] Tovább

2018.11.19.

Harmadszorra is nyertes a Bonafarm-Bábolna Takarmány Zrt.

A Bábolna Takarmány idén is megszerezte a Kiváló Üzleti Márka kategóriában [...] Tovább

2018.11.09.

Árverés a Bóly Zrt.-nél

A Bóly Zrt. műszaki ágazatának egységei liciteljárás keretében eladásra kínálnak használt [...] Tovább

2018.09.27.

Érték és Minőség Nagydíj a Mizo Coffee Selection termékcsaládnak

Első alkalommal adták át a gazdasági élet kiválóságainak az Érték és [...] Tovább

2018.08.01.

Versmondó borcímkék

Pincészetünk június 7-én, egy különleges borvacsorán indította útjára kampányának egyik legizgalmasabb [...] Tovább

2018.07.18.

Csomagolásdesign: díjnyertes a Mizo és a Herz!

Büszkék vagyunk rá, hogy a Kreatív által idén tizedik alkalommal megrendezett [...] Tovább