FőoldalHírek Digitalizációs stratégia a Bonafarm Csoportban
rotator_01 rotator_02

Hírek

2020.03.02.

Digitalizációs stratégia a Bonafarm Csoportban

A piaci környezet és a technológia gyors fejlődése ma már megköveteli, hogy egy nagyvállalat rendelkezzen digitalizációs stratégiával. Ezért – a digitalizációban rejlő lehetőségek kiaknázásához – a minőségirányítás és az informatika munkatársai elkezdték kidolgozni a Bonafarm Csoport digitalizációs stratégiáját.

A stratégia célja, hogy növeljük az automatizáltság szintjét, modern technológiákkal támogassuk az üzleti folyamatokat és erősítsük az ezekből származó adatok döntéstámogató szerepét, vagyis működésünk része legyen a digitalizációs lehetőségek kihasználása.

A stratégia alappillérei:

-Dedikált szervezet: fontos, hogy minden ágazatban legyenek Ipar 4.0/digitalizáció területén szakmailag képzett munkatársak, akik a digitalizáció nagyköveteiként átlátják, összefogják, és egységes folyamatban kezelik az ehhez kapcsolódó fejlesztéseket.

-Tudásfejlesztés: a cégcsoportban rejlő tudásmegosztása a területek között elektronikus formában, illetve az évente legalább háromszor megrendezésre kerülő digitalizációs konferencián.

-Közös IT támogatás: az egymástól különálló, egyedi megoldások elkerülése érdekében az Informatika létrehozott egy IoT platformot a szenzoros adatok feldolgozására és az adatok elemzésére.

-Egységes technológia irány meghatározása.

A stratégia egyik fontos alapja, hogy lehetséges digitalizációs nagyköveteket találjunk a cégcsoportban. Tavaly év végén közel 100 fő részvételével lezajlott az I. Bonafarm Digitalizációs konferencia Sarlóspusztán, ahol a meghívott előadók bemutatták a digitalizációs trendeket a világban, a cégcsoport munkatársai pedig ismertették a jelenlegi megoldásokat a cégcsoportban

A konferencia első napján az előadások az irodai digitalizáció, a IoT, az Ipar 4.0, és az adatelemzés témakörébe avatták be a hallgatóságot, míg a második napon egy workshop keretében a résztvevő kollégák javaslatokat tettek témakörök alapján a területükön lehetséges projektekre.

2020-ban a stratégia kiterjesztésének további lépései:

-digitalizációs nagyköveti szervezet felállítása;

-konferenciák és tudásmegosztás;

-ágazatokra lebontott stratégiák elkészítése;

-stratégia implementálása

További híreink

2020.04.14.

Agárminiszteri látogatás üzemeinkben

Dr. Nagy István agrárminiszter a húsvéti ünnepeket megelőzően a Pick Szeged [...] Tovább

2020.04.06.

Zavartalanul folyik a munka a Bonafarm Csoportnál

A koronavírus okozta rendkívüli helyzet ellenére üzemeinkben továbbra is folyamatos a [...] Tovább

2020.03.26.

Elindult a Bonafarm Integráció honlapja

Büszkeséggel tölt el minket, hogy elindult integrációs holnapunk, ahol minden fontos [...] Tovább

2020.02.19.

Jubileumokat ünnepeltünk 2019-ben

2019 igazán különleges év volt a Bonafarm Csoport életében, hiszen ebben [...] Tovább

2019.12.16.

Tartolt a Mizo a Mentes-M versenyen

A PPH Média és a Store Insider szaklap második alkalommal rendezte [...] Tovább

2019.11.07.

Kiváló Minőségű Élelmiszer védjegyet kapott a Mizo két ter

Idén először ítélték oda a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. A [...] Tovább